typ A-typ

Hmm... det där blev ju inte så bra. Typiskt amatörmässigt att slänga upp ett inlägg utan att man ens har fattat funktionerna på ett nytt ställe liksom. 

Genom min goda, och gamla, vän Tove. Även känd som den enda brevvän jag behållt från barnsben, så har jag bestämt att det är dags för mig med att skaffa mig en egen blogg. Fast egentligen känns hela blogg-grejen helt enkelt konstig. Jag fattar inte varför det har blivit en sån himla grej runt alls. Jag har skrivit dagbok på olika communityn på nätet sen 2000 eller tidigare, så jag fattar inte varför alla har upptäckt det här nu? För är det inte det det är? En form av dagbok. Hur som helst så ville jag göra det här idag, för att jag idag har varit på den läskigaste föreläsning jag någonsin varit på, och jag måste få minnas det på nåt sätt. Som vanligt när jag nu skriver på nätet så känner jag att jag inte riktigt orkar, att jag borde gå och lägga mig istället, men jaha liksom. 

Då säger vi så här istället.. Jag lovar att skriva igen, om typ A beteenden som jag fått höra idag... Men det måste bli en annan dag. 







Kommentarer
Tove

Vännen!

Jag trodde du haft den i evigheter, men visst är det en bra idé. Ge inte upp med bilden, det kommer att funka...Men om inte annat, kontakta min kompis Lea (se länk på min sida) för hon har koll. Kram

2005-12-13 @ 21:41:28
URL: http://toveella.blogg.se
Mats D

Hej Ullis! Detta är intressant. Jag bokmärker bloggen :)

2005-12-15 @ 06:45:34
Emilia

Hej du!!! Tänkte det är väl bäst att jag kikar in en sväng... Zelda röjer på golvet som vanligt å jag dricker kaffe å slösurfar...

Det där med Typ A personlighet kommer jag ihåg från gymnasiet å har för mig att det var typ stressade människor som inte klarade att gå bakom folk på stan, utan var tvugna å älga förbi...som vi då!!

Kram på dig å du ska se att bara vetskapen att det är så får dig att lugna ner dig en smula...

2005-12-15 @ 09:17:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0