Who are you trying to fool?

Försöker förjäves hitta tillbaka till skrivlusten, det blir inget Paper till kursen annars. Sitter, vanan trogen, framför datorn med massor av te och ingen inspiration eller lust att ens få ner ett enda stycke (och det jag skrev raderade jag innan jag hann fatta att jag ens gjort det). Jag vet inte vad jag vill med det här "Papret" jag ska skriva, men jag vet att jag verkligen vill skriva det. En vecka kvar, för sedan är det tillbaka i den andra skolbänken.

Jag vill bara ligga i soffan framför SATC eller i sängen med en bok. Möjligtvis kan jag tänka mig en stund på gymmet, bara för att rättfärdiga att jag inte orkar göra mer under dagarna sen. Jag är yr i huvudet, varför är jag det? Är det värmen som slår till i efterskott? Är det maten? Är det bristen på socker? Är det trötthet? Jag vill bara att det ska försvinna, vilket det kanske gör om jag går och lägger mig och läser och lägger det här Potter-papret åt sdan en kväll till? Det tror jag!

Kommentera på förra inlägget, jag vill veta vart ni har era värderingar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0