Idag, del 1, bröd.

 Idag har jag inte gjort många knop. D är hemma och är hängig också så det största vi gjort idag var att åka till Willys och handla. Där hittade jag jättegod choklad med päronsmak som gjorde min dag! Under kvällen har jag gjort i ordning pepparkaksdeg som jag ska baka kakor av i morgon, samt bakat dessa fina bröd, mums. 

Vi har också roat oss med att titta på det fantastiskt roliga "Nisserne på Loven", den norska dokusåpa - julkalendern från 2001. Jag kan inte minnas vilket år det var jag såg den, men jag tror att det var våren 2003 som jag fick låna den av Emilia och Sören och hittills är det lika roligt som då. För er som inte sett Nisserne.... ni måste se detta program! Det är helt genialt! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0