Min egen julklapp

För att vara helt säker på att jag ska få vad jag vill i jul så har jag varit väldigt tydlig med mina önskemål (tycker jag i alla fall) och nu för att vara helt säker så har jag beställt en bok som jag planerat att läsa hela terminen, men inte funnit tiden till. Nu när jag satt här och insåg precis hur mycket tid jag har till övers så insåg jag att det kanske är just NU det är dags att läsa den här boken. Fast jag har ju en hel del annat som jag -kan- göra också, men det är aldrig riktigt lika roligt som det man -vill- göra. (Jag har faktiskt tom skrivit en lista över saker jag kan göra, men det mesta handlar om städning och rensning och ärligt talat så är det inte sånt jag vill göra hela dagarna även om jag har tid över.) Hur som helst, här är boken: 

Förändring
Förändring som tillstånd, en bok som jag blir påmind om att jag borde läsa var och varannan vecka. Så, nu ska jag läsa den och jag hoppas att den ska bli en sådan eye-opener som jag fått förklarat för mig att den är. En del tycker nog att det verkar maximalt tråkigt, well too bad-vi är alla olika har jag hört. 


Kommentarer
Tess

Hej Ullis!

Tack för din kommentar på min blogg. Roligt att du kikar där. Jag ska börja kika på din också. =)

Visst är det jobbigt när man hittar något man gillar, men så är det så där satans apdyrt. Vad kostar väskan på internet då? Det kanske kan vara en julklapp till dig själv? eller en present för att du är så duktig med allting och för att du kommit tillbaka från din sjukskrivning? Ta hand om dig, och God Jul till dig också! Kram.

2008-12-21 @ 16:35:41
URL: http://vikankalladetmittliv.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0