Mina godisar

Igår på julfesten på jobbet bjöds det på helt fantastiska chokladtryffelgodisar med chili och saffran. Jag vaknade med en övertygelse om att jag skulle göra likadana, och det har jag nu gjort! Inte fullt lika starka som Dessans på jobbet, men ändock saffran och chili i en utomordentlig blandning i supergod mörk choklad. Jag är inte lite nöjd med mig själv vill jag lova!
Mums
En hel skål full med mums!

Förutom en lång promenad till Erikslund och tillbaka så har jag mest suttit vid datorn. Enda avbrottet har nog varit för att göra just de där godisarna. Jag har dock haft sällskap hela tiden eftersom Torstens favvoställe alltid har varit i närheten av min dator: 
t och datorn
Min godiskisse!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0