Mycket har hänt

Så mycket att jag inte egentligen ids skriva så mycket. Men jag vill berätta att jag är tillbaka i livet igen efter en tuff vecka. Jag kommer att vara hemma ett tag framöver och jag kommer att kunna skriva mer här så fort allt bara lagt sig. 

Nu ska jag titta på Idol. Det är snart final och jag har ärligt talat aldrig varit så oengagerad i vad som händer. Jag har alltid haft en favorit annars, men inte alls i år. Jag förstår inte hur Robin B har kommit dit. Jag som ömsom hånat och omsöm tyckt synd om honom hela hösten. Stackars snygga pretto kille!


Kommentarer
Linda

Haha, du och din Robin. Var du glad när han åkte ut? Hade du en lektion om det i skolan? hihi.

2008-12-07 @ 13:34:53
URL: http://boje.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0