Fortsatt sökande

Måste bara börja med att skriva: Oj, vilken prestationsågest! Plötsligt har jag ca 40 sidvisningar på min blogg, den siffran brukar normalt ligga på ca 6 ;). Så genast började jag ju nu fundera på vad jag egentligen ska skriva om, och om det nu betyder att jag har ett ansvar att hålla igång mitt bloggande mer än vad jag brukar. Jag har inga svar på de funderingarna, utan väljer istället att skriva på rakt av, och hoppas att något smart ska hoppa från mitt huvud, ner i fingrarna och tangenterna och sedan vidare ut till er. Hoppas inte på för mycket bara.

Idag är det Lost. Lost är bra, Lost är snyggt, Lost är beroendeframkallande! Tänkte bara, om ni inte märkt det redan. Andra saker som är beroendeframkallande är choklad, godis på fredagarna, te på kvällen och facebook. Även om jag inte "facebookar" ens i närheten av så mycket som jag gjorde i början, så kollar jag givetvis ett par gånger/dag fortfarande. Björn Gustafsson verkar också vara hela svenska folkets nya drog. Så pass beroendeframkallande är han att han är på första sidan av Aftonbladet idag. "Schlager Björn" får inte vara med i lördagens sändning av melodifestivalen nämligen, för er få som missat den viktiga nyheten. Nu går svenska folket bärserkagång mot SVT och hotar med bojkott på lördag. Missförstå mig rätt här.... Jag gillar Björn, han är både söt och rolig som få, men hallå! Har verkligen inget annat hänt i världen, är det här det viktigaste som hänt i Sverige, i världen? Jag kan nog komma och tänka på både en och annan grej att skriva om som är viktigare än Melodifestivalen och Björn.

Exempel på saker som är viktigare:
Klass 9A på tv är så dåligt att jag glömde bort att titta på det igår, vad säger resten av landets lärare?
Miljön och växthuseffekten är alltid populärt, och nu verkar det ju faktiskt bli kallt igen.
Busskorten i Västerås är bara ca 100 kr billigare än månadskorten i Sthlm, och ändå får man MYCKET mer för korten i Sthlm! Hallå, sänk priset tack! Eller ge oss tunnelbanor!
Jag har börjat gå på gym igen.

Jag tror att den sista nyheten är den största. Hela tre gånger har jag lyckats hitta vägen till gymmet sen förra tisdagen. Snart är jag starkare än Hulken!




Kommentarer
Hanna

Ditt bloggrykte går i skolan nu! Så det är bara att hålla igång nu Ullis :)

2008-03-06 @ 23:54:45
URL: http://hnagr.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0