Dagen idag:

Gick upp för sent.
Sjukhusbesök, otrevligt sådant dessutom.
Verkstaden för att fixa en tid för bilen, får komma tillbaka kl 15.
Ica Maxi
Ikea
Nordik
Europris (billig spolarvätska var slut, fasen)
Rusta
Willys
Hem, äta lunch
Tillbaka till sjukhuset
Tillbaka till verkstaden med bilen
Övningsköra
----
Senare är det Desperate, DET är en bra grej med idag. Det är bra att tänka på andra saker en dag som idag. Jobb hade inte varit aktuellt. 

Jag tror att vi ska möblera om idag... fasen, det finns så många möbler vi vill ha. Viljan är det inget fel på, som det brukar heta. 

Dagens tanke, den ovanliga (eller?): Varför fick det fungera för alla utom för mig? Jag måste ha varit en fästing i mitt förra liv!


Kommentarer
Tina

Bra att du kan ta en dag off-work! Om du någongång har möjlighet - ta tjänstledig en termin/ett läsår, det tycker jag de flesta ska göra inte bara lärare för att få perspektiv på saker och ting.

2008-11-26 @ 18:29:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0