Framsteg

Hallen blev klar och snygg som bara den :D
Nu saknas dock en hatthylla och det är tydligt att det behövs en. Vännerna som kom på besök i går blev frågetecken när det inte fanns någonstans att göra av jackan, man har ju liksom en hatthylla, det är bara så. Den vi tittat på på Indiska har lagts på hyllan (haha) eftersom vi insåg att det kunde ställa till en del inredningsmässiga problem att köpa den, hur fin den än må vara. Allt annat som finns i hallen i nuläget går i normalt träslag (eller färg eller vad 17 man nu säger?) Hatthyllan skulle blivit mörk, vilket hade stört mig så enormt att vi skulle bli tvungna att köpa nya möbler och inredning till hela hallen...ganska dumt när vi egentligen är nöjda med det vi har idag. Så vi söker med ljus och lykta efter en som passar vårt behov och vår smak. 

Jag hoppas att nästa projekt ska bli köket, jag vill verkligen ha de där tapeterna i köket och jag är trött på grönt. Men 2000 på tapet är inte aktuellt i nuläget. 

Operation kroppsrenovering har gått tillbaka till poäng och stegräkning. Det går ganska bra. Jag har inte ätit godis på en månad, och jag är förbaskat nöjd med det! (och förresten inte det minsta sugen heller, vilket verkligen gör det lättare).

På playlisten snurrar älskade Rusningstrafik. Går det någonsin att tröttna på den skivan? Svar: Nej!


Kommentarer
Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-11 @ 14:41:12
nil

poäng igen alltså? jag är tillbaka på kaloriräknande. efter en veckas break från träning så ska jag nu iväg imorgon och jag är sjukt peppad. och helt frisk. en veckas lugn och paus från slitningar på kroppen verkar ha haft rätt effekt.

2008-10-12 @ 23:00:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0