Färdigt!?

Om jag kan lägga in foton, så kommer jag att ladda upp kort här inom kort. Senast jag försökte så verkade inte blogg.se vara kompatibelt med mac nämligen.

Vi blev i alla fall klara med väggarna igår. Efter en kamp med listerna i taket så städade vi ur och fick sedan in sängen igen. Efter det satte vi upp de nya gardinskenorna, fast vi har inga gardiner men det är i alla fall förberett för det. nu letas vita och lila paneler. Det finns fortfarande en liten lista av saker att göra klart i sovrummet innan vi satsar på nästa rum men som det är nu så är vi sjukt nöjda med resultatet. Det är som att sovrummet är en liten värld av det vi vill ha och resten av lägenheten tillhör någon annans dåliga smak.

Jag har hört att alla förhållanden ska genomgå en renovering för att testas. Jag skulle vilja instämma, samt lägga till en fertilitetsbehandling i det påståendet.

Dagens fundering: Varför byts fotot på denna blogg, men inte den andra?

Förresten - Nostalgi:
Igår hämtade jag upp min guldgruva från källaren. Guldgruvan består av en samling kasettband från min uppväxt fram till ca år 2000, då jag slutade spela in band. Det är GULD. Jag fattar inte människor som gör sig av med sina band. Igår stod jag vid spisen och bara log över musiken fårn -98..och då var det ändå -98, vänta bara tills jag kommer till -88! Tacka vet jag blandbandens guldera!


Kommentarer
nil

lägg upp dem på bilddagboken annars och lägg en länk i bloggen.

2008-09-08 @ 20:48:25
Linnea

Skaffa en bilddagbok? =) Eller du kanske har en sån redan?

2008-09-09 @ 20:00:44
URL: http://jessamy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0