Stege på gång

Min vän vaktmästaren håller på och snickarar ihop min önskemöbel till sovrummet. När jag gick hem idag såg det suveränt ut, jag håller tummarna för att det fortsätter så. Och allt för att jag bara berättade om vad jag letade efter. Jag är tacksam som få!
Hittade även de gardiner vi vill ha idag på Sköna Hem, lila och vita paneler. Jag tror de skulle bli bra mot det gråa.
Inet nytt under solen annars.

Dagens WIHO: Jag fick tillbaka min Harry Potter uppsats med posten idag och jag fick ett VG. Jag har aldrig satsat på Vg'n och sällan fått dem. Denna gång satsade jag bara på att bli klar, men jäklar i min lilla låda-ett VG blev det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0