Uppdaterad info

Bara för er information så har jag uppdaterat informationen.


Kommentarer
nil, svar från min blogg

nej, jag följde knappast det svenska valet lika slaviskt :) dels för att jag inte var intresserad senast det var val, men även för att svenska val, svenska debatter osv är så dödligt tråkiga. hela grejen med det amerikanska valet är att det är så absurt! allt är så överdrivet och galet. det är underhållande :) och den här gången känns det viktigare än innan.



som jag sa till anders: INGEN mat ska intas med lingonsylt! det är äckligt.



f.ö tycker jag om nya juryn mucho mkt. jag känner mig som en sviker, menmen.

2008-09-04 @ 18:39:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0