Hmmf

Det blev tydligen inte så bra det där.... Såklart, vad annars hade jag förväntat mig. Nu kör jag enfärgat i väntan på hjälp. Jag behöver en header, tydligen, till att börja med. Eftersom jag inte kan redigera bilder, så blir det inget. 
Men, men... det var ju inte bara bakgrunden jag hade lyckats fixa. Jag har ju faktiskt också förstorat mitt foto, ändrat "om"knappen, förstorat spalten till höger samt ändrat färg på min headertext (så långt kunde jag fixa). Det var rätt enkla saker. Men, tusan att det ska vara så svårt! (Dessutom misstänker jag fortfarande blogg.se för att inte vara kompatibel med mac. Jag kan ju t ex inte förstora text genom html, jag måste däremot använda html om jag ska göra fet eller kursiv stil, vilket jag inte ska behöva. 

Dagens I-lands? Eller?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0