Kan inte någon hjälpa mig?

Detta är min bästa LIndas blogg, titta vad fin den är! Det finns så många fina bloggar där ute och min är bara ful, för den följer liksom mallen på blogg.se fortfarande. Varför gör den det då, kanske ni frågar er? Jo, för jag KAN inte. Jag har inte programmen till det och jag KAN inte fixa. Men nu tycker jag att jag ändå skriver så pass ofta att jag väl i alla fall skulle kunna ha en tjusig, snygg och mer personlig bloggsida än den här trista. Men, jag erkänner mina brister och efterlyser ni hjälp! (Jag har precis insett hur man gör skärmdumpar, därför är jag omåttligt stolt över att jag nu gjorde denna bild, hoppas det är ok att du fick vara med här också, bästa Linda.)

Kan Du hjälpa mig? Lämna en kommentar så att jag kan komma i kontakt med dig! 


Kommentarer
LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

hoppas du har en jättebra dag :)

2009-04-11 @ 17:17:58
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Boje

:) nu blev jag glad.



ina, från maxi, ska bli grafisk designer och är kung på det där med koder. vill du ha hjälp? hon skulle bara bli glad av att få hjälpa till! du kan säga vad du vill ha och så fixar hon.



kram

2009-04-14 @ 07:20:33
URL: http://boje.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0