Mitt beroende blir inte precis mindre

Jag ÄR beroende av Lost, allt annat skulle vara en underdrift. Jag vet om det och jag njuter av det. Jag har inte många laster annars. Jag röker inte, jag dricker inte, jag snusar inte, jag håller inte på med andra droger (och har aldrig gjort vill jag tillägga så behöver vi aldrig ha diskussionen över huvud taget, och ni behöver inte undra..). Jag är inte beroende av träning (men borde kanske vara), jag har slutat prata i telefonen hela kvällarna, jag är visserligen lite beroende av facebook och några andra sidor på nätet, jag följer även Desperate Housewives slaviskt, men inget är som Lost! Inget jag någonsin följt är som Lost! 
Det finns så mycket att säga om Lost, det finns så många frågetecken, utropstecken och citat som går att använda om Lost, och jag tänker inte säga det här, det finns inte plats för allt. I förrgår när jag fyllde år fick jag säsong 3 av min lillasyster och hennes sambo och av någon okänd anledning så gick D för första gången med på att kika lite på säsong 1 och nu har vi sett ett gäng delar. Det spelar ingen roll att jag sett det förut, jag bara njuter. Tyvärr blir det som när jag såg säsong 1 första gången, på jullovet 05, jag blir beroende! 

Jag ska avsluta här, men jag vill att ni tar er en kik på den här bilden här under..... Observera att spegelbilden i havet INTE är spegelbilden av ön..... Jag har tittat på den här bilden en miljon gånger, och först för några veckor sedan blev jag uppmärksammad på detta. Detta är bara ytterligare en sak som är så fantastiskt med Lost.



Kommentarer
Lotta

en sak till vi har gemensamt :)

2009-04-29 @ 18:41:20
URL: http://elensar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0