I morgon är en annan dag

I morn är det = jobb igen. Alla 8 veckors semester (eller var det 7?) har rullar förbi och det är dags att ta sig till jobbet igen, och vet ni??? 
- Jag ser fram emot det jättemycket! Så länge jag kan komma på mig själv med att se fram emot att jobba och så länge jag inte mår dåligt av att komma till jobbet på morgonen (förutom av trötthet då) så har jag världens bästa jobb! För ett år sen var jag helt inne på att söka nytt jobb till i år. Jag sa högtidligt att "detta nog blir mitt sista år här", men ne-ej, nu känns det inte så alls. Jag ser fram emot att träffa mina kollegor och verkligen att träffa eleverna igen. Jag tycker om mitt jobb! Och 8 veckors ledighet är helt okej. Snart är det jullov, väl? För att inte tala om novemberlov, då jag redan bestämt att vi SKA åka till Varberg. Jag har en del lågprisshopping jag behöver göra på Gekås och jag inbillar mig att jag kommer att spara pengar på att åka dit för alla inköp som hösten hotar med. 

Jag vet att jag är kass på att skriva nu igen. Om det tröstar er så skriver jag desto oftare på min andra blogg. Om ni inte har adressen dit så kan ni kanske få den, det beror lite på vem du är. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0