Rätt lite att säga

Det pågår ganska lite i mitt liv just nu. Eller, hur man nu ska se det. Det stora som pågår, inne i magen, tar upp all min energi och tankekraft och eftersom jag har en egen blogg till den biten så behöver jag inte skriva om det här. Men, som ni säkert förstår: det är rätt kort tid kvar, och det är både skrämmande och fantastiskt!
I övrigt är jag hemma mest. Daniel jobbar. Jag läser, eller tittar på film. Eller sover - jag sover ganska ofta, minst en gång/dag i alla fall. Ibland lagar jag mat, ofta värmer jag bara något från igår.
Jag har snart läst ut hela Twilight sagan på eng nu också, så jag måste hitta annan läsning. Eller, hitta och hitta. Jag har sparat en massa läsning till januari. Jag har: Ängelns lek av Zafon, senast Lehaneboken, sista delen av Farseer trilogin. Jag är lite sugen på att läsa om alla Narnia igen. Läsning är aldrig något problem. Jag har också en säsong av Desperate att titta på och fiskar just nu efter andra serier att fördriva dagarna med. Och, om någon vill ge mig "A piece of cake", ni vet "Leila bakar"- Leilas bok, så ska jag baka något gott att bjuda på när ni kommer hit och fikar sen också. För det gör ni väl? Sen, när bebis kommit i alla fall?


Kommentarer
Tina

Tja! Det blev tomt när jag hade läst ut Twilight-serien (har iofs inte läst den på eng kommer nog inte göra det heller) så nu läser jag faktiskt om Narnia. Har bara läst hela serien en gång. Take care!

2010-01-01 @ 20:54:30
URL: http://prylmani.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0