Män som hatar kvinnor

Idag i Aftonbladet kan man se bilder och trailer från Män som hatar kvinnor, som har premiär den 27e februari. Det är första bilderna på Lisbeth Salander in action och det finns även en omröstningssektion där man får säga om Lisbeth Salander ser ut som man tänkt eller inte. Jag kryssade nej, men jag vet inte hur de skulle kunna tillfredsställa alla som läst boken. Det går ju inte, det är bara så! 

Jag hoppas i alla fall att filmen blir bra, att den inte blir en besvikelse. När den har premiär är vi på Lanzarote, men jag ska se den när vi kommer hem! Vad tycker ni? Ska ni se den?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0