Mitt hjärta svämmar över

Jag och Daniel bestämde oss för mat och bio ikväll, valet föll på The Curious case of Benjamin Button och nu är jag alldeles tagen - igen ja, men inte på samma sätt som jag var igår till sista avsnittet av De halvt dolda- av denna film. Jag vill rekommendera alla att se den, vad du än har för smak för filmer. Den här ska ses! Om du dessutom har någon tanke om att Forrest Gump är en bra film-så desto bättre (men därmed inte sagt att de är lika). 

Brad Pitt måste här göra det bästa han någonsin gjort och jag är tacksam över att det finns filmer som denna. Tack!

Det blev en del tårar, men jisses det var den värd!


Kommentarer
Tina

Ser att du hann före mig.

2009-01-28 @ 20:36:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0