Äntligen!

Jag vet att jag är usel på att skriva nu för tiden. Det är för att det händer så mycket konstigt nog. När det inte händer nåt alls så lyckas jag skriva, men inte nu.

MEN! Igår inträffade något mirakulöst som jag måste skriva om! Det är nämligen äntligen gjort! Grannarna i huset mittemot har äntligen tagit ner sin adventsljusstake och fixat den ultratrasiga persiennen i vardagsrummet! Det var tamejfan på tiden! 

Torsten försökte kvadda vår persienn i sovrummet i morse. Okej att vi måste köpa nya, som inte släpper in ljus, men han behöver ju inte kvadda dem heller!

Idag är det nationaldag. Hejja Sverige!

Idag öppnar även Långö för sommaren, då är det sommar!


Kommentarer
Åsa

Näe menar du att adventsljusstaken äntligen är borta?! Halleluja s

Själv jobbar jag.. uhhhhh.. så jag vet inte hur det blir med nationaldagsfirande här inte..

2009-06-06 @ 10:29:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0