Desperat och borta

Men va f-n! 
Jag läste, av en slump, på aftonbladet,.se att det var dags för Lost att börja igen. Hela mitt inre jublade! Tänk, nu på tisdag börjar ju Desperate och nu är det bara Lost som fattas i min relation med tv'n. Men, som jag sa till mamma igår: "Hur ska Lost kunna börja snart när de precis börjat visa en serie i 13 delar på onsdagar kl 21, dvs Lost- tiden?" Nu stod det på aftonbladet att Lost börjar den 17e mars och att de ska visa en tillbakablick den 10 mars..... vet ni vad den 10e och 17e är för dagar???? Det är ju för fasen tisdagar! Vad går på tisdagar? DESPERATE! 
Hur kan de göra så här mot mig??!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0