Helgmorgon

Vaknade tidigare än väntat på en lördag, redan strax före åtta. Men, jag var pigg, D var vaken så då var det helt okej ändå. Efter att ha bläddrat igenom VLT så blev det långfrukost vid ett soligt köksbord. Katterna är glada och går ut och in genom köksfönstret. Torsten sniffar vårdofter så han blir hög och vi pratade om allt som skulle vara trevligt att göra i ordning. Gardiner i köket, städa på balkongen och nya blommor till hela lägenheten. Det känns som att en ordentlig vårstädning (inte vårdstädning som lillasyster skrev i sin blogg nyligen dock) skulle vara på sin plats. 

Nu ska jag och min bok snart gå ner på stan och leta present till världens bästa Frida som fyller år på måndag. Det var länge sen jag bara gick runt på stan, eller som jag sa vid frukosten "En bra sak med att jobba är att man inte hinner gå på stan och spendera pengar". Fast, egentligen var det ju bara lur, eftersom min dator och jag spenderar rätt mycket tid på olika sidor på nätet där man kan spendera pengar på både det ena och det andra. 

Igår såg vi Garden State. I love Garden State!! Både filmen och soundtracket är genialt! 

Jag väntar på deklarationen, någon mer som gör det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0