Jag vill ha!

Jag vill ha gardiner till mitt kök! Ska det vara så in i helvete svårt? (Förlåt Daniel, till vårt kök såklart.) Jag har plöjt affärer, hemsidor, postorder, udda affärer både irl och på nätet och jag hittar inte de DÄR gardinerna som ska bli så in i norden bra till våra randiga tapeter OCH till färgerna i vardagsrummet. Ska det vara så svårt??? Jag blir irriterad så in i norden. 

Jag skulle dessutom vilja ha orchidéer i hela köksfönster, jag måste slänga ut alla de gamla tråkiga vinterskadade gröna växterna som just nu bor där. 

Jag vill också hitta DE DÄR tapeterna till vardagsrummet så jag kan sluta leta nu. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0