Jag är helt jävla Lost

lostbildNi minns den här va? Jag måste bara... Jag vet att jag tjatar ut er, men ärligt talat. Igår fann jag mig själv stå och hoppa i dörröppningen in till sovrummet, där D redan gått och lagt sig och låg och klappade på Mio. Båda stirrade dumförklarande på mig. 
Jag: "Men åå, det är reklam. Jag haaaatar reklam!"

Ja, så spännande är det. Jag bara skriker rätt ut när det är slut och det är en hel vecka kvar till nästa avsnitt. Jag är livrädd för säsongsavslutning och jag tror att den kommer snart, kanske redan nästa vecka. Jag hatar de på alla tv-kanaler som lägger ner serier på sommaren. VAD är det som säger att jag inte kan/vill titta på tv på sommaren? 

Tack, Gud (JJ Abrams) för att du skänkte oss Lost. 


Kommentarer
Lotta

Förstår dej :)

Jag tittar ju på castTv och är väl lite före...

Vilket avsnitt sändes i Sverige?



Lotta

2009-05-13 @ 17:23:10
URL: http://elensar.blogg.se/
Lotta

Nio :)

Jag ska se på 16 The Incident imorgon.

Ha det gott

2009-05-13 @ 19:41:29
URL: http://elensar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0