Fortsättningen på "Gratis är Gott"

Förra helgen stod jag i kökssoffan för att rätta till gardinen då jag såg något underligt. I Daniels jakt på den perfekta städningen hade kakfatet, fortfarande kvar i kartongen, bytt plats. Nu låg det plötsligt ÖVER kylskåpet, och ÖVER det där skåpet som är över kylskåpet. Det är inte ens en hylla där, det är bara ett tomt ingenting. Där låg paketet med kakfatet.
Jag undrade såklart förfärat vad det gjorde där och Daniel sa att vi ju ändå aldrig kommer att använda det.

Så, härmed lovar jag att när bebis kommer så ska jag bjuda hem er för påhälsning och kakor, serverade på kakfatet! Det ska väl inte vara så jäkla besvärligt att baka lite kakor!


Kommentarer
Carolina

Hälsa din karl att man visst använde kakfat, jag använder mitt så fort vi har gäster över på fika.

2009-10-08 @ 22:51:26
johanna

Jag föreslår att du bakar de där kakorna INNAN bebis kommer! Ser fram emot kakfest!

2009-10-09 @ 11:11:20
Lindis

Svar: Ja men självklart! Jag var bara trött och sur imorse på uttrycket "fredagsmys". Och alla andra mys-ord. Jag gillar inte det ordet helt enkelt, haha. Men vi ska myyysa på söndag med kaffe och kaka, va?



Jag tycker om att mysa om det är med dig <3

2009-10-13 @ 18:40:53
URL: http://boje.bloggspace.se
LIndis

Svar: Ja men självklart! Jag var bara trött och sur imorse på uttrycket "fredagsmys". Och alla andra mys-ord. Jag gillar inte det ordet helt enkelt, haha. Men vi ska myyysa på söndag med kaffe och kaka, va?



Jag tycker om att mysa om det är med dig <3

2009-10-13 @ 18:41:39
URL: http://boje.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0