Det dagliga livet

I det dagliga, vardagliga, livet rullar allt på som vanligt fast ändå alldeles för fort. Jag är så trött nu om dagarna, kvällarna, att jag inte orkar lyfta ett finger när jag väl kommer hem. Ofta har jag ont i huvudet. Om jag inte hade Daniel vet jag inte hur jag skulle klarat mig. Jag skulle i alla fall svälta ihjäl.
Jag är less när jag jobbar, det är inte roligt just nu. Det är mycket tjat och gnäll och tiden räcker inte till till hälften av de saker jag borde hinna med. Jag gör 40 timmar/vecka PÅ jobbet men hinner ändå inte och de 5 timmar som blir över gör jag på helgen oftast, även fast man inte ska behöva använda alla sina 45 timmar aktivt varje vecka. Det är långt till höstlovet.
Jag hinner inte få någon frisk luft, jag hinner knappt hämta andan.


Kommentarer
malena

du måste sänka ambitionsnivån lite- man kan inte göra allt åt alla hela tiden och det är ingen som tackar en extra ändå.....eller? tagga ner och gör det du måste- man måste få orka annat än skola också men jag vet precis vad du pratar om - har varit likadan själv.......

Kram Malaena

2009-09-27 @ 11:17:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0