Benjamin Button

Jag måste bara skriva det.... Vi köpte Benjamin Button för några veckor sedan och just idag tyckte vi att det var en bra dag att titta på den. Oc jag har gråtit - igen. Jag vet inte vad det är. Ni vet, vissa filmer bara gör att tårarna rullar i en strid ström. En del filmer kanske man snyftar lite till, men till vissa filmer tar de bara inte slut. Det var ju så när vi var på bio, och det var så nu ikväll igen.
Jag kom ihåg att vi såg filmen i januari förra året och att jag skrev om den här i bloggen, så jag var tvungen att gå tillbaka i tiden för att se när det egentligen var vi såg den. När tror ni? - Jo, 23e januari 2009, dvs exakt ett år sen. Är inte det konstigt??


Kommentarer
Tina

Benjamin Button är helt klart en av de bästa filmerna jag sett. Jag grät floder när jag såg den första gången och lika mycket om inte mer (eftersom jag då var hemma) när jag såg den andra gången. Kanske snart dags för en tredje gång?!

2010-01-29 @ 19:24:49
Emma Skoglund

GRATTIS!! Susanna sa att du har fått en liten son!! :D

2010-02-02 @ 16:36:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0