Modigt eller bara dumt?

Jag klippte mig igår. Jag tänkte bara visa upp det för alla som inte har FB och sett det där (dvs... VEM?). Jag har inte haft så kort hår på 10 år tror jag. För 10 år sen hade jag däremot väldigt ofta kort hår (eller kanske mer 11-12 år sen, tiden går så fort). Ofta sa frisörerna att det var det enda man kunde göra med mitt tråkiga hår, vilket i sig var en rätt tråkig attityd. Senaste 10 åren har jag dock alltid sagt att "du får göra vad du vill, men inte klippa kort" när jag varit och klippt mig. Igår fick jag frågan om jag funderat på att spara ut, eller klippa riktigt kort, när jag från början bara tänkt klippa luggen lite. Smart som jag är insåg jag att det där med att spara ut inte kommer vara aktuellt alls, så jag lekte lite med tanken på kort hår igen. Och ja, så här blev det tydligen. Det är jätteovant och jag har fortfarande inte bestämt om det var smart eller dumt att klippa av så mycket. Jag tror dock att det är en bra frisyr nu när jag ska vara hemma ett tag framöver. Dessutom är det inte klippt kort för att inget annat går att göra den hår gången, utan för att frisören är en duktig sådan!


Kommentarer
Tina

ME!!! (har inte FB, i alla fall inte längre). MODIGT att ha så kort och snyggt på dig!

2010-01-20 @ 17:53:12
Tina

ME!!! (har inte FB, i alla fall inte längre). Snyggt med kort hår på dig!

2010-01-20 @ 17:54:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0