Om åren som gick: 2000-2010; 2004

Falun, 2004:
Jag hade bestämt mig för att jag skulle bli lärare trots allt. Jag skulle plocka alla mina gamla poäng och läsa klart utbildningen jag en gång börjat. Bättre en hel utbildning än bara Csn-lån åt helvete.
Jag jobbade sista halvåret på kåren och växte ännu mer av det halvåret än det tidigare hela året. Jag lärde mig ordet integritet och bestämde mig för stora saker.
Jag blev kär igen, i en lyckad kärlek, som höll i sig ett helt år.
Samiq dog, Torsten fick vara ensamkatt och verkade helnöjd med det arrangemanget. Jag har fortfarande mina misstankar om det där....
På sommaren jobbade jag på Hemköp igen och på hösten läste jag Pedagogiskt arbete B och plockade samtidigt ihop 10 p av de jag missat tidigare. Jag färgade håret blont med gröna slingor och hade en fantastisk praktik i en 4a i Hosjö. Jag insåg att jag nog faktiskt verkligen skulle BLI lärare, inte bara läsa mina poäng, utan verkligen satsa på det här.
Jag mådde bra! Jag hade nog aldrig mått så bra faktiskt.

Gud, klart jag glömmer..... men 2001-2003 sålde jag ju faktiskt sexleksaker på hemmapartyn också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0