Om åren som gick: 2000-2010; 2006

2006, Västerås:
Jag flyttade igen. I början av året köpte jag min första lägenhet och vuxen poängen bara regnade över mig, bil och bostadslån och allt. Jag flyttade till Haga, där Torsten fick vara utekatt igen och jag fick ha min egna lägenhet. Det var lite av Södra Mariegatan-kärlek jag kände för den lägenheten. Den var verkligen MIN och den var min borg.
Jag jobbade. Det var mest så. Jag jobbade till och med på två jobb, eftersom jag jobbade extra på Ica fom hösten också. Jag pluggade också, tog igen de där engelska B poängen jag inte hade hunnit med -05. Jag hade mitt första riktiga betalda sommarlov och jag trivdes som tusan på jobbet. Det föddes fler barn, Elsa föddes i januari och min äldsta bästa vän Fia blev därmed mamma.
Golfen, Sixten, byttes ut mot Renaulten i december. Sixten var som ett frysskåp och fick bogseras till skroten.
Ett år efter första gången vi möttes försökte vi igen, för tredje gången gilt och det är det bästa beslutet som tagits någonsin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0