Om åren som gick: 2000-2010; 2008

2008, Västerås:
Tro det eller ej, men vi flyttade. Vi köpte en lägenhet på Vetterslund, en 3a, och vi planerade för tillökning. Vi resonerade utifrån att "om och när vi blir fler, kan vi då bo på 3e våningen?" Vi träffade nya människor i form av människor som skulle hjälpa oss med just detta och det där mörka molnet växte månad för månad. Ibland var allt kalas, ibland var allt kolsvart.
Mio flyttade in hos oss efter att ha bott ett halvår på katthem. Mio blev en ljusning för oss alla, till och med för Torsten. Skygg men dundersöt gjorde han entré i vårt hem.
Jag åkte till England och vi åkte till Paris, allt inom loppet av två månader. (Just ja, 2007 var jag också i Paris, ni ser vad jag glömmer...) Vi förlovade oss vid Notre Dame och sa att vi skulle gifta oss inom 5 år om någon frågade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0