Bio rules!

Först och främst: Jag vet att jag är kass på att skriva här. I allmänhet är jag i dagarna just urdålig på att skriva överhuvudtaget. Jag vet inte ens om någon följer den här bloggen, ingen aning, men jag har den kvar ändå.
Hur som helst... Jag har varit lite på bio sen sist. Jag har närmare bestämt varit på bio tre gånger sen juni slutade. Alla tre gångerna har jag sett Eclipse. Jaja, jag vet vad många tänker men jag är nöjd med mina alla tre gånger och skulle säkert kunna gå fler gånger, men jag tänker inte göra det-faktiskt. Hur som helst så har jag verkligen tyckt det varit KANON att gå på bio. Jag var senast på bio i november innan dessa tre gånger, då på New Moon. Jag gillar ju att gå på bio och jag tror att det här med att stänga in mig i en salong ett par timmar är den ultimata avkopplingen för mig. För jag KAN inte ringa hem, och Daniel KAN inte ringa mig. Jag KAN inte oroa mig för, eller tänka på, Isak hela tiden. Det är kanon med bio! Jag behöver inte ens prata liksom.
Nu har jag kommit på att jag vill gå och se Sex and the city 2 också. De går i minsta salongen nu. Jag skulle tippa på att det är sista veckan den går och jag tror inte att salong 1 är någon höjdare, men jag vill nog ändå gå. Jag ska försöka i veckan, om jag får, men det tror jag att jag får. Daniel får göra sina grejer och jag får göra mina. Det blir ju ändå inte så ofta som vi gör något eget ändå. De flesta kvällarna är vi ju hemma båda två.
Idag läste jag på aftonbladet.se om Inception som har premiär idag. Det står att den är så krånglig att inte ens skådespelarna förstod den först, det tycker jag låter utmärkt. DEN vill jag se. I like krångliga filmer!
I november kommer nästa Harry Potter på bio, och i december kommer nästa Narnia. Det är lång tid kvar och jag längtar inte precis efter mörker och kyla (eller en månad kvar av mammaledigheten) men ändå så ser jag fram emot det. Då kommer även Eclipse ut på dvd- DET ser jag fram emot.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0