SATC

Igår kväll satt jag på balkongen och läste när jag fick sånt oerhört sug efter att titta på SATC-filmen. Den första då, för den andra har jag inte sett och den går väl typ fortfarande på bio så det dröjer väl innan den kommer ut på dvd? I alla fall...den första Sex and The City filmen då, den är verkligen BRA. Ja, jag vet att en del bara fnyser åt SATC men det är verkligen bra grejer tycker jag :D. När jag hade sett den här filmen på bio för två år sedan så gick jag hem och beställde alla säsongerna och sedan spenderade jag resten av sommaren med att plöja avsnitt efter avsnitt. Det var perfekt!
Det är sånt jag inte kan göra längre, att bara plöja så där. Den tiden finns ju liksom inte i livet längre och jag kan sakna det litegranna. Fast inte tillräckligt för att vilja byta liksom, men så där ibland. Det var så skönt att kunna ligga på soffan i timmar och titta på avsnitt efter avsnitt. Om jag nu skulle göra om samma sak, vilket jag blev sugen på att göra efter att ha sett filmen igår, så kommer det ta mig fram till nästa sommar antagligen. Surt! (Men missförstå mig inte, snälla, inget skulle få mig att önska mig tillbaka till livet före Isak, inget!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0