Gone overboard on Twilight?

Jag sitter här, en vanlig fredag, och har precis tittat klart på New Moon. (Ja JA, jag vet att den här bloggen mer och mer blir en Twilight-blogg, men stå ut med mig ett tag till). Jag vet inte vilken gång i ordningen jag ser den, såklart. Jag fyller ut efteråt med att titta på lite bortklippta scener, en del borde verkligen, verkligen varit med-faktiskt. I alla fall, here the thing:
På måndag är det Eclipse-event på Hovet i Sthlm ( i morgon händer annat, på ett annat hov däremot, men det är inte alls lika roligt). Daniel har skämtat med mig om detta event och sagt att jag nog borde vara med i diverse tävlingar för att vinna biljetter. Jag har inte varit med i några tävlingar dock, MEN min syster har. Så, hon vann, och hon fick två biljetter och nu ska jag åka i Sthlm på måndag och trängas med en massa skrikande tonåringar som dreglar över Taylor Lautner. Och det ska bli så JÄKLA kul!!
Jag har såklart biljetter till Eclipse också. 18.00 den 30e ska jag och bästa Frida gå på bio, sitta i bästa stolarna och njuta. Ja, för jag har extremt svårt att tänka mig att filmen kommer att vara dålig. Alla klipp har varit kanon och nu vågar jag inte se fler. Nu vill jag se filmen, NU!


Se mer: http://www.youtube.com/watch?v=PtGCYfJ-Tzc
(Och ja, om ni frågar min kära sambo så är svaret på frågan i rubriken klart ett rungande JA! Det är därför jag tittar nu, när han är på stan och kollar på fotboll.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0