Kill the spare!

Bara liten onsdag, torsdag och lite fredag kvar (och jaja, det som är kvar av den här tisdagen också såklart) och SEN är det dags för Harry Potter på bio igen. Jag kan meddela att jag LÄNGTAR. Längtar massor! Så, som nedräkning kommer här dagens HP-bild. Den här är från den del av Harry Potter då jag tycker att Radcliffe varit snyggast i håret hittills ... eller nåt.

Typ här säger Voldemort just de orden i rubriken.

(och vi vet ju alla vem "the spare" är: Diggory, som spelas av...Pattinson!)



Kommentarer
nil

bara massa bra här. bra bild, bra potter och bra pattinson :P

2010-11-16 @ 21:18:44
URL: http://strakhat.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0