10 saker du inte visste om mig

Dags för inlägget som min kära sambo har väntat på, men det är bara det att det är omöjligt att skriva det här inlägget. Dels är det omöjligt för att jag är så otroligt öppen med nästan allt så det här inte kan bli nån "aHA!! -lista" och dels så funkar det ju inte. Om det här ska bli 10 saker som INGEN vet om mig, ja då har jag inte riktigt lust att avslöja dem heller, fattar ni väl?!
Så, här kommer 10 saker om mig i alla fall:
  1. När jag var liten samlade jag på klistermärken och än idag har jag kvar några av dem i en låda som jag ha här nånstans.
  2. Jag lärde mig både cykla och simma långt senare än alla mina vänner.
  3. Jag föddes med navelsträngen runt halsen.
  4. Jag tycker om att brodera korsstygn, men jag gör det aldrig.
  5. Samma sak med pussel. Jag gillar att pussla, men sen jag skaffade katt är det en omöjlighet.
  6. Jag kan inte crawla.
  7. När jag var yngre vägrade jag äta saker som innehöll äggstanning, men det har gått över.
  8. När jag bodde i Falun hade jag min telefon avstängd för utgående samtal i ett år för att mina telefonräkningar var så höga (det visste säkert många, men kom ni ihåg det?)
  9. Jag saknar min tung-piercing ganska så ofta faktiskt. Jag förbannar den dag hålet växte igen. Det var -inte- ok.
  10. När jag gick i 3an på gymnasiet gick första säsongen av Robinson och jag blev smått förtjust i Markis Fondin som var med där (jag kommer tom ihåg att han hette så). Så förtjust att jag tvingade min mamma att leta upp hans telefonnummer.....men nej, jag ringde aldrig.
Visste ni det?


Kommentarer
Åsa

Det mesta där visste jag ju såklart men inte det där med att du föddes med navelsträngen runt halsen... så nåt nytt fick jag visst veta efter 32 år iallafall :)

2011-04-14 @ 20:57:14
Marilyn Monroe

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

MAN BLIR TJOCK AV NAVELSTRÄNGAR

Du är så söt så! <3 MEN NAVELSTRÄNGAR ÄR JÄTTE ÄCKLIGA

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

2011-04-24 @ 22:04:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0