Mina syskon

Jag har två syskon. Två systrar. Jag är mellansystern och min storasyster, Åsa, är 3 år äldre än jag och min lillasyster, Nil, är 5 år yngre.
Vi är olika, jag och mina systrar. Olika och ändå lika. Det finns i alla fall inget jag inte skulle göra för dem och jag hoppas på och litar på att de känner likadant.
Jag har många ljusa minnen av vår tid som barn men idag är det allt för sällan som vi ses alla tre. Hörni! Vi borde få till det snart igen.
Här är dom i alla fall, mina systrar:
Foto från min 30-årsdag för två år sen.
Nil blundade på tre kort i rad, så Åsa hjälpte till.


Kommentarer
Åsa

Haha.. du kunde inte hittat något snyggare kort kanske?

Vi borde faktiskt försöka ses ( alla ) snart det tycker jag med. kram

2011-04-14 @ 09:58:36
James Dean

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

Du är en härlig människa! :-D

Lyssna inte på snorungar som säger annat! Kramiz sötiz! :-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

2011-04-24 @ 22:07:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0