Vem är jag?

Jag är Ulrika.
Jag är Ullis.
Jag är dotter, syster, sambo och mamma.
Jag är jag.
Jag är ganska smart, snabbtänkt, allmänbildad, pratsam, genomtänkt, kontrollerad och förtroendeingivande.
Jag är också ganska tyst, ibland otrevlig, rakt på sak-ig, tjurig, kontrollfixerad och egoistisk.
Jag älskar böcker.
Jag älskar att förstå saker, göra kopplingar och kunna förstå på metanivå.
Jag är 32 år om två veckor.
Jag är en god vän och ställer för det allra mesta upp på mina nära och kära.
Jag är inte så svår egentligen.
Jag förnekar mig sällan.


Kommentarer
Fia

Bäst. Du är bäst också.

2011-04-04 @ 21:49:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0