Mina dåliga sidor

Jag är ganska gnällig.
Jag kan låta som en riktig besserwisser, men om man känner mig så vet man förhoppningsvis om att jag inte menar det.
Jag är något av ett kontrollfreak och har jag en dålig dag kan jag bli tokig för att inte en sak står på rätt plats, vilket min stackars sambo ofta får höra.
Jag kan vara ganska bekväm och bara göra minsta möjliga insats, men å andra sidan kan jag också göra mesta möjliga jobb, så det säger egentligen ingenting.
Jag avbryter folk när de pratar, men det är en sida som jag verkligen försöker jobba med och har jobbat med sen en av mina bästa vänner påpekade det för mig för snart 10 år sen. Verkligen jobbar med, för det är inte trevligt när folk avbryter en, jag vet.
That's it och det räcker väl? Man ska inte lägga ner en massa tid på att racka ner på sig själv. Man ska tycka om sig själv, eller hur??!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0