Det här är jag bra på

Just nu:
Just nu är jag bra på att vilja en hel jävla massa saker. Jag vill flytta, jag vill göra om köket, jag vill fixa vår garderob, jag vill åka till England, jag vill klippa mig, jag vill-jag vill-JAG VILL! Tyvärr vill jag alltid en massa saker som kostar en hel massa pengar.
Jag är annars också ganska bra på att: Lyssna, tänka, läsa, vara lyhörd (särskilt på jobbet vill jag tro), vara Isaks mamma. Skriva, har jag hört att jag är bra på. Jag är bra på allmänbildning, fast då heter det väl att jag är allmänbildad, men ändå. Jag är rätt så bra på att köra bil, lösa problem och se saker från olika vinklar. Jag är bra på att släppa saker som jag borde hålla fast vid (som GI), men det kan knappast räknas som något bra.
Jag är rätt så bra på att vara JAG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0