Kontaktannons?

- Någon att dela matekonomi med

- Någon att åka och storhandla med

- Någon som kan tänka sig att åka och handla när jag är sjuk. Det är nämligen ingen höjdare att vara tvungen att åka till affären när man tror att man har feber och halsfluss

- Någon som faktiskt har lust att ha en inverkan på vad jag äter, eftersom jag verkar ha fastnat i samma inköp/månad

- Någon som vill bära mina kassar, jag är så evinnerligt trött på att släpa 3-4 STORA, TUNGA kassar från bilen

- Någon som kan tänka sig att betala halva min hyra/telefon/el/internet/parkering/tv-avgift. Lånen kan jag stå för själv

- Någon som kan ha lagat mat åt mig när jag är trött och hungrig

- Någon som kan tvätta, i alla fall varannan gång

- Någon som kan tänka sig att fika med mig på stan när jag inte har några vänner att fika med just då

- Någon att gå ut och ta en promenad med på kvällen

- Någon som delar på min städning

- Någon som kan tänka sig att ta med sig en egen garderob, eftersom mina inte räcker för 2 personer



Det är allt!

Är det för mycket begärt?

Jag kräver ju inte ens kramar eller sovsällskap, bara de där sakerna.

Det är inte för att jag inte klarar av dem själv. Det är inte för att jag är en svag tjej och kassarna är tunga. Jag tycker bara att jag har bevisat för mig själv och resten av världen bra länge nu att jag klarar mig själv - nu är jag trött på det! Resten av världen har nämligen bevisat för mig allt för länge att det inte är meningen, rent ekonomiskt, att man ska leva ensam.


?-Hej, jag heter Ulrika, jag jobbar heltid med det jobb jag har utbildat mig till. Det är bara det att det är så jävla kasst betalt, och dessutom är jag singel, så jag skulle JÄTTEGÄRNA vilja jobba hos er här i kassan. Jag kan butik, jajjamen, jag har gjort det under hela min studietid. Om jag verkligen har tid och lust att jobba på helgerna, när jag jobbar hela veckorna? - Givetvis...jag har väl ändå inget liv, och dessutom så skulle det vara bra att ha en extra peng när bilen bestämmer sig för att rasa samman, eler bara som det som hände idag; att mina hörlurar till Ipoden går sönder. Du förstår, jag har inte en budget som klarar av plötsliga utgifter. Om jag går ut på helgerna? -Nej vet du vad, det har jag verkligen inte råd med. Har du nåt jobb eller inte???


Lyckat.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0