Julstressen har intagit centrum

Jag vet inte hur jag tänkte, men jag tog mig en promenad ner till stan idag. Jag har handlat klart alla mina julklappar och skulle egentligen bara köpa present till lilla Selma, som blir 3 den 26e, och kika lite mest för nöjes skull. Mental anteckning: Man ska inte ströva runt "för nöjes skull" dagen innan julafton. Hur kan jag vara så dum? Nu klarade jag mig utan att bli nedtrampad eller behöva stå i kö i 45 minuter någonstans, men ändå! Jag skulle in på Lush, men det gav jag upp innan jag ens gått in genom dörren...det där tar vi nog efter jul istället. 

De ringde från Djursjukhuset och jag får hämta lilla Lo ikväll. Tydligen mår hon bra idag, äter och är pigg. Men, de visste ändå inte vad som varit fel, och sånt tycker jag är mycket otillfredsställande för då kan det ju bli fel igen på henne när som helst. Hellre att de hittar vad som är fel. 

Irriterad utav att bli beordrad att göra saker som man ska göra spontant. Fy för den lede!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0