Den är här nu!

Jag vet att det är lång tid kvar tills ett nytt läsår börjar (och det tackar jag för, jag tycker om sommarlovet väldigt mycket) och jag vet att jag må vara ute i lite väl god tid, men jag beställde till sist den där almanackan från personligalmanacka.se för två veckor sedan. (Min mac är fortfarande inte kompatibel med blogg.se, men kolla gärna in på www.personligalmanacka.se, så vet ni vad jag pratar om.)
Anledningen till varför jag beställde den så tidigt var bland annat att det nu var dags att göra beställningen på jobbet, dvs om jag ville beställa någon almanacka genom jobbet, och därmed få den gratis, så var det läge för det nu. Istället så beställde jag alltså en annan, en dyyyr, men den är MIN och jag har själv bestämt vad jag vill att den ska innehålla. Den enda nackdelen är att den är rätt liten, mycket mindre än jag är van vid. Men, som jag sa till min kollega Magdalena idag: jag tror att jag kommer att anpassa mig, jag får helt enkelt lära mig att inte skriva så stort, eller ta så mycket plats till annat än det jag verkligen måste ha in där. 
Titta vad fin den är!

       kalender
Framsidan, mina färger ;) Inuti, det syns inte men den är rosa och grön här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0