Överens!

Kvällen igår var fantastiskt rolig! Tänk vad mycket nytta det gör för själen att få skratta tills man nästan kissar på sig, får ont i magen, ont i skrattmusklerna och går leende därifrån. 
Lennie Norman började kvällen med lite klassisk stand up. Jag vet att många tycker att han har gjort sitt, men jag har svårt för att inte njuta av att se/höra honom. Det var där det började, hemma i soffan på lördagskvällarna, Åsa och jag vred oss av skratt till Släng dig i brunnen, där Norman och Gardell var höjdpunkterna. Idag är höjdpunkterna andra och det var tydligt att det finns en tanke i Big Comedy att Johan Glans är höjdpunkten, och jo då, det var han. Glans har en sådan glans.. (ehhr) och jag har svårt att förstå hur en sådan liten (han är verkligen jätteliten) bonnapöjk från skåne kan lyfta hela salen så som han gör. 
Jag skrattade dock allra mest åt Johan Rehborg, Henrik Schyffert och David Batra tror jag. Fantastiskt roliga rakt igenom! 

För en gångs skull är jag överens med kritikerna. VLT's recension kan ni läsa här. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0