Tangentbordsdyslexi

Tror ni att man kan ha det?
Jag har märkt att vissa dagar så blir det bara FEL och jag får sudda och sudda och sudda. Jag skulle vilja påstå att jag skriver ganska fort på dator, och ibland har jag tom rätt fingersättning, något jag lärde mig i gymnasiet, men i ärlighetens namn så är det rätt sällan det händer. I alla fall, det är klart irriterande när det går ganska fort, och så verkar det som att fingrarna är helt i osynk vissa dagar. Idag har varit en sådan dag. Sen jag kom hem måste jag ha suddat minst 50 ord som blivit fel av någon anledning. Jag hade tänkt ägna en timme åt min c-uppsats, men nehej, inte när jag inte har tangenterna med mig, då blir det ju bara irritation att skriva. 
Vad tror ni? Har ni råkat ut för detta fenomen? (Jag kan ju säga att jag säkert suddat 15 gånger bara på den här texten...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0