Om träningen och att vara ständigt missnöjd

Jag hade tänkt att jag skulle skriva om det här med min träning, att jag ju tränade som tusan med Wii här hemma och kände att jag mådde så bra. Och så skulle jag berätta att det inte är så längre. Att det var en månad, säkert, sen sist och att jag verkligen MÅSTE ta tag i det igen men att jag inte hittar tiden, orken eller motivationen (trots att jag speglar mig varenda dag, konstigt nog, så hittar jag inte motivationen..nej). Det skulle jag skriva om...
MEN, så gick jag in i bästa bloggen i världen (ja, jag kan inte ens säga "Utom mina egna", för det stämmer inte) "Nu när du finns", och så har Linda redan skrivit -precis-det jag hade tänkt skriva. Så, istället för att läsa om mitt läge, så kan ni likaväl läsa om hennes och bara byta ut gymmet mot att tänka att jag svettades framför tv'n här hemma. Läs här, och -gör-verkligen det för hon skriver så himla, himla bra!


Kommentarer
Carolina

Mitt sista råd kommer här.

Skriv din nuvarande vikt med svart penna på spegeln i badrummet, under skriver du vikten som du önskar att du hade. Sedan sätter du upp en stor bild på kylen på en kvinna i underkläder, jag rekomenderar att ta en victoria secret model. Får inte det diig att träna och äta nyttigt har jag ingen aning vad som gör det. Sätt fotot på spegeln i badrummet också för att vara säker.

2010-11-26 @ 01:58:20
URL: http://Www.bjorkarikanada.blogspot.com
Kitt

Åh...det är så trist det här med viktnedgång. Att inte känna sig nöjd. Så här har jag hållit på i över två och ett halvt år nu...bläh!!



För övrigt har jag tre mått på en post-it i badrumsskåpet. En hälsoläkare gav mig tipset en gång att skriva ner måtten jag vill nå...inte vikten...Så tittat ut vilken storlek du vill ha i tec en HM-katalog och skriv måtten för den storleken...och stoppa ett måttband i närheten!



Förresten, fina föränderliga bilder i din header!



KRAM

2010-11-27 @ 08:17:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0