Utan att avslöja för mycket...

...kan jag avslöja att jag är sjukt nöjd med nya Potter-filmen. Erik H sa visserligen att jag inte var särskilt objektiv som bedömare, eftersom jag älskar Potter, men jag vill nog ändå påstå att denna film är den helt klart bästa som gjorts hittills och det bådar ju även gott inför sista filmen. Det är långt till juli.... :(. Jättelångt! Just nu funderar jag mest på hur jag ska kunna gå och se den igen. Jag vet ju visserligen att jag har råd, snart i alla fall, och visst-Daniel skulle sucka lite och tycka att jag överdriver, men det spelar kanske mindre roll i jämförelse med att bara få se den igen. Vem vill gå med mig? Kanske om några veckor..jag kan faktiskt vänta några veckor till.
Så bra, så bra, så bra! Jag var så lycklig redan efter 3 minuter av filmen och viskade till syster att jag redan älskade filmen. Tack för det. Jag fasar dock inför slutet och att samma känsla som när böckerna tog slut ska infinna sig, sorgen över att det är slut.
Så, hörni, ta en titt till på trailern jag la upp för nån vecka sen, och ha en trevlig biokväll, om och när ni tänker se Harry Potter and the Deathly Hallows, part 1.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0