Gamla Phil'an

Jag har kommit på en sak, som jag ju egentligen vetat mo väldigt länge och inte alls försökt förneka eller nåt. Det är bara det att det är så naturligt i mitt liv, som att tycka att Grease är en förbaskat bra film på alla sätt liksom, det har bara alltid varit så, sen jag var liten. Men jag tänkte jag skulle dela med mig av en sak som ni behöver veta om: Phil Collins är förbaskat bra! Han har en alldeles egen, udda röst och det allra mesta jag hört är riktigt bra. Jag hade en gång en cd, men det har gått sönder (sånt händer faktiskt inte så ofta), så istället har jag letat upp en massa Collins på spotify. Det finns så många bra låtar, men faktiskt är en av de bästa denna, från Tarzan:

Är det inte underligt egentligen, att både Tarzan och Björnbröders ledmotiv sjungs av Phil Collins? Disney måste också gilla gamla Phil'an :D


Kommentarer
maria

Kan inte annat än att hålla med. Den klart bästa låten han gjort!

2010-09-26 @ 10:16:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0