Böcker bortskänkes! Min egen rea.

Jag har rensat lite i hyllorna och skoningslöst bestämt vilka böcker jag kan klara mig utan från och med nu. En del har jag läst och en del har jag inte ens hunnit ta mig igenom. Ingen bok har egentligen blivit utrensad för att den var dålig. Är det nåt du vill ha?
Inbundna:
- Joyce Carol Oates - Fallen
- Monika Fagerholm - Den amerikanska flickan
- David Guterson - Snö faller på cederträden
- Johanne Hildebrandt - Freja och Idun
- Sara Kadefors - Fågelbovägen 32
- Susanna Alakoski - Svinalängorna


Pocket:
- Helen Fielding - Bridget Jonas dagbok
- Åsa Schwarz - och fjättra Lilith i kedjor
- Sarah Bilston - Sängläge
- Colin Forbes - England i dödlig fara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0