Det går aaaldrig

När vårterminen började så började jag äta gi-mat. Eller ja, man kan väl enkelt säga att jag slutade äta så jädra mycket kolhydrater. Jag som svurit över de där kilona jag aldrig lyckats gå ner efter Isak kände nu ny motivation till att ta tag i det här helvetet igen. Jag var otroligt skeptisk mot gi från början, har alltid varit dessutom. Men, tjaa... 77 vägde jag då, idag är jag nere på 71. Den där schampoflaskan som Carolina lovat mig hägrar och ser mer och mer sannolik ut, eller hur?
Men, det går aaaaldrig att äta gi när man är/har varit magsjuk och illamående i flera dagar. Igår levde jag på blåbärssoppa och vitt bröd hela dagen. Och så är det ju, och så måste det också vara. Det är helheten som räknas, eller hur?
Jag är på gång.


Kommentarer
maria

Klart att det går! Heja dig!!

2011-02-21 @ 10:01:20
URL: http://wildahochneo.blogspot.com
Carola

Vad rba för dig, grattis =) Du har nått din målvikt nu va?

2011-02-21 @ 12:31:48
Carolina

Klart man får stoppa i sog precis vad man vill när man är sjuk. Allt man får i sig då är ju viktigt.

Härligt att höra att det går bra.

Vad är det för shampoo du behöver för färgathår eller någon annan sort?

2011-02-24 @ 17:57:13
URL: http://www.bjorkarikanada.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0